dilluns, 19 de setembre del 2011

Pizza rústica artesana

Amb quatre ingredients que tinguem per casa podem fer una pizza boníssima en poc temps! Uns 20 minuts seran suficients per tenir-la al seu punt! Aquest cop l'he fet amb massa per pizza preparada, pel següent, penjare la recepta per fer la massa a casa ! Si teniu convidats quedareu molt bé :) A més a més ens estalviarem de trucar a cadenes de pizzeries amb gust plastificat!
Us deixo els ingredients que vaig posar-hi jo, estava tremenda!

Pizza Rústica Artesana


Ingredients

-Massa per Pizza (vaig comprar la de marca Hacendado del Mercadona)
-Tomàquet en pot. Us recomano el “Basilico” en pot de vidre de la marca Barilla ja que porta alfàbrega (albahaca), que li dona molt bon gust.
-4 Pebrots verds
-2 Llaunes de tonyina en oli d'oliva
-Mitja ceba
-Dauets de pernil salat
-2 Rodanxes de formatge de cabra
-2 Anxoves
-Mitja bosseta d’alfàbrega fresca (ve ja picada i amb el seu suc en un pack de 4 bossetes. La que vaig comprar jo, era de la marca "Gourmet" La podeu trobar a la nevera dels enciams al Caprabo)
-Sal i Orenga

Recepta

1.Estendre la massa per pizza sobre la safata del forn. Per tal de que no s’enganxi, posarem paper vegetal entre la safata i la massa. Jo vaig fer servir el mateix paper en el que ve enrotllada la massa.
2.Punxar una mica la massa amb una forquilla (no molt), i untar el tomàquet “Basílico” per sobre evitant pintar les vores. No posarem molt tomàquet perquè sinó la pizza quedarà massa tova.
3.Tallar els pebrots a dauets i distribuir-los per la massa. Desprès afegir-hi : la ceba tallada a la juliana, la tonyina, les rodanxes de formatge de cabra, les 2 anxoves i els dauets de pernil salat.
4.Per últim, afegir-hi l’alfàbrega, la sal i l’orenga.
5.Escalfar al forn a 220º fins que veiem la massa daurada (aproximadament uns 15-20 minuts, però depèn una mica del forn)

Bon appétit!

2 comentaris:

  1. mmmm...que buena pinta Annet !!! con lo que me gustan a mi las pizzas !!

    ResponElimina
  2. gracias guapi :)
    sabia que te gustaría...
    la próxima cenita...italiana ?! :)

    ResponElimina