dilluns, 23 de gener del 2012

I LOVE ballarines

Hola NOIES! Aquest post és per vosaltres! (Encara que... nois ! també ho podeu agafar com a idea per regalar :D segur que encerteu!) Avui us porto una GANGA! No perdeu el temps!
 I love ballarines! Si t’encanta la sabata femenina plana per excel·lència, aquesta és la teva oportunitat! Bé de preu, còmodes i en molts colors!!!
Noies...avui he descobert això: 2 parells x 15 € 
(Botiga i detalls al final del post)

Vermelles
Grises
Camel

Liles
Grogues

Verdes


 Quin color us agrada?

Burdeos
Gris claret


Taronges






Jo m'he decantat per aquests dos parells:


Fucsia
Lleopard

Aquestes últimes ballarines de lleopard les trobareu arreu! I és que, Carolina Herrera (CH) les ha posat de moda! 
Vaig comprar unes CH  per regalar a la meva germana i és que no només són en print lleopard, sinó que són de pell i amb la part davantera entre rodona i de punta, molt maques! Però...si voleu unes més econòmiques, aquestes de MP són una bona opció!

Us he de confesar que m'he quedat amb ganes de les Burdeos !! ñejeje!!

Sabateria: Mary Paz (MP). 

Lloc webhttp://www.marypazshopping.com/ Us deixo l'adreça web on podreu trobar on és la botiga més propera.

Enllaç on podreu veure encara més colors de les ballarines : 
També les podeu comprar on-line si ho preferiu!

Que passeu una bona setmana! Jo tinc una visita molt especial...
El meu millor amic Juan és a Barcelona! 

4 comentaris:

  1. Hola Anna soc la Mireia, estic qui amb l Edu i m està ensenyant el teu blog k no el coneixia, i per cert, jo tambe tinc aquestes sabates en lila i en gris jejeje un peto . Ens veiem aviat ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapa! :)
      Quina ilu rebre't!La veritat que les ballarines són super maques! Jo les faig servir moltíssim!
      Ens veiem aviat guapa! Passa una bona setmana!

      Elimina
  2. Pues a mi me molan las burdeos;)

    ResponElimina
  3. sii, las burdeos son muy chulas ;)

    ResponElimina