diumenge, 22 d’abril del 2012

Quimet quimet

L’altre dia vam anar a fer unes tapetes a la famosa bodega quimet quimet. Feia temps que volia anar, des de que la vaig veure recomanada fa més o menys un any en una web que segueixo.  


Vam arribar al paral·lel, i pujant per un dels carrerons a mà esquerra la vam trobar. Hi havia un bullici...un grup de japos portats allà per les guies turístiques estaven intentant conversar amb la cambrera que no tenia ni idea de parlar anglès! 


Els japos que ja s’havien pres unes quantes copes de vi negre, cada cop parlaven més fort i cada cop feien més fotos...però vam estar de sort i en 5 minuts van marxar, la bodega es va quedar més tranqui-la i va ser llavors, quan ens vam demanar alguna cosa per picar, una copeta de vi blanc boníssim i una copa de cervesa negre que tampoc tenia pèrdua! 

Per picar vam escollir: pinxo d’anxoves, tapeta de cecina i tapeta de xipirons amb ceba confitada. Estava tot boníssim, però jo em vaig quedar amb ganes de tastar-ne algunes més, així que hi tornaré!

La bodega és petitíssima i si aneu en hora punta no podreu recolzar el got! Nosaltres vam anar un dimecres cap a les 20h, va ser la millor hora! Suposo que el cap de setmana deu estar més ple! Aquest cop no vaig fer fotos del local, nomes de les tapes, però si poseu busqueu al google la bodega, trobareu moltes fotografies i crítiques. Espero que us agradi!



4 comentaris: